måndag 2 maj 2011

Mitt Swedese-träd

Tadaa, här har vi klädträdet. Passar perfekt i vår hall, så jäkla snyggt. Enda nackdelen med det är att det är för fint för att användas. Möjligtvis kan någon fin scarf eller snygg handväska få hänga där. Men det är också allt.  Har fått mersmak och känner att jag skulle vilja ha det lilla trädet också, bredvid. Det får kanske bli en julklapp till mig själv, hehe.

Så nöjd med att vi inte ställde trädet direkt mot klinkersgolvet, utan höjde det i linje med listen. Det blir dels mer praktiskt och dels faktiskt också snyggare så här.
 
foto: hellandglory.blogspot.se

 

3 kommentarer:

  1. Men... driver du med mig eller har ni det sådär snyggt i hallen PÅ RIKTIGT?

    Och är det där IKEAs skoförvaringshyllor i plast eller nåt liknande? Är de bra?

    SvaraRadera
  2. Heh, ja här syns ju hallen ur sin otvivelaktigt snyggaste vinkel. På motsatta sidan hänger jackkaoset. Och normalt ligger det ju skor slängda överallt, som det brukar göra i hem där det bor småbarn.

    Yes, Ikeas Trones skoförvaring med några ekplank runt. JÄTTEbra tycker jag. Mer skoförvaring till folket!

    SvaraRadera
  3. Aha. Smart med ekplank runtom, det ser ju riktigt snyggt ut då. Kan tänka mig att de är ganska praktiska, man kan ju sätta fler på både höjden och bredden.

    Och jack- och skokaos känns skönt att höra att det finns, det hör till. :)

    SvaraRadera