måndag 30 maj 2011

Min egen walk in closet

Här har ni min klädkammare. Det var något år sedan jag började fixa till den på allvar, innan var där bara smutsgrå väggar, grön-bruna golvlister och en hemsk hylla i gulnat trä. Tyvärr har jag inga före-bilder sparade, man får helt enkelt tro mig när jag säger att det är sån j-a skillnad på före och efter!
     Det jag gjorde var att måla allt vitt (även klädstång och metallfästen, allt strök med), tapetsera garderobsdörrarna och väggen ovanför klädhyllan samt köpa två pallar vita galgar från Ikea och sortera kläderna efter färg. Jag klistrade också upp speglar (liknande Lots från Ikea) med häftkuddar på ena garderobsdörren och la in en liten rosa matta (Ringum, Ikea). Samt skruvade upp en Bransch hanger till mina favoritsmycken. Nu återstår att hitta bra skolådor till mina pjucks samt få in någon schysst belysning. Får uppdatera med fler bilder när det sista piffet är klart.

Första bilden är tagen innan garderobsdörren blev tapetserad. 

foto: hellandglory.blogspot.com
foto: hellandglory.blogspot.com
foto: hellandglory.blogspot.com
foto: hellandglory.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar