tisdag 7 juni 2011

En älskad uteplats

Vi är så kära i vår altan och vår lilla trädgård. Det är verkligen guld att bara kunna öppna dörren och gå ut i solen. Att sitta i vår svenniga konstrottingsoffa på morgonen med en hemma-latte och morgontidningen medan barnen samlar sniglar i trädgården. Eller att ta ett glas rosé i samma möbel och fnissa ihop med en kompis, medan skruttarna sover en våning upp. Det är LYCKA.






Konstrottingmöbler från The Home, solcellampor från Bolagret (värdelösa) och Ikea (fantastisk), kuddar från Indiska och Bolagret, trasmatta Åhléns, krukor Bolagret och Mio, vilstol Ikea, stor sittkudde Parrot från Mio

4 kommentarer:

  1. Kul att se, vad fint ni har det!

    SvaraRadera
  2. Hej, Jag söker med ljus och lykta efter den fantastiskt fina vilstolen i konstrottning. Är den från Ikea? Vet du vad den heter?
    Så tacksam om du har tid att svara mig.
    Hälsar

    Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Lena, vet tyvärr inte vad stolen heter men den är från Ikea och köptes av min bror för ungefär 3 år sen, tror jag. Mitt tips är att höra med Ikeas kundtjänst för att få reda på namnet. Lycka till! :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket, då jagar jag vidare :-)

    SvaraRadera