måndag 8 augusti 2011

Varning för runkande blottare på Sätraspåret

Jag har börjat löpträna (läs: lunk-jogga) nu i slutet av sommaren. Vill verkligen bli av med mina mammakilon och eftersom inget annat hjälper tvingar jag mig ut i spåret 2 gånger i veckan. Idag fanns ett exotiskt inslag på en av raksträckorna, nämligen en man som sitter med brallorna nere och onanerar på en av bänkarna precis bredvid spåret. Charming. Jag lubbade på som 17 eftersom jag till varje pris ville undvika att finnas i närheten. Så om man ska se det positivt hjälpte det mig till en obeskrivligt bra varvtid. Å andra sidan blev det ju bara ett varv... (jag ville ju ogärna passera honom en gång till)
      Nästa gång jag springer den sträckan får det bli med mobiltelefonen i högsta hugg, så att jag kan ta ett foto av pervot och skicka till polisen. Eller kanske publicera på nätet? Offentlig uthängning lär vara det mest avskräckande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar